Naşule, naşule …


Neaţa! Ca să încep cu începutul, şi să fiu organizat, că nu am prea mult timp azi, va zic pe scurt. Ieri am început cursurile de portugheză … iupiii … ( Camoensu’ mamii lui cu cine le-o fi inventat limba ăstora), iar a doua cestiune … mai importantă : am fost cerut de padrinho.

Adică de naş [ mamă, am să-ţi explic când vorbim pe skype…( da, eu cu mama vorbim pe skype… mama a invăţat să folosească skype şi messenger de ceva vreme…)].

Doar atât vroiam să vă spui … însă dacă tot vorbeam de Camoens, să îl şi arăt la lume …

El e. Mama lui de portughez cu limba lui cu tot. E complicată fraţilor. Em+ este se transformă în neste…. de unde mânca-v-ar nenea silabele ? Care em se citeşte aim … zău aşa, aştia lusitani, sunt doar nişte români care îşi complică existenţa.

Ah … să vă arăt ce se face la umbra lui Camoens… care se citeşte Camoinş sau cam aşa ceva…

Daţi un click să îi vedeţi mai bine sticla de alcool.  Locaţie, Lişboa ( Lisabona pe portugheză), mezul zilei, ieri.

Ah … luaţi de mostră, Os Lusiadas. Care se citeşte Uş Luziadaş. Sau cam aşa ceva …

Eu acu’ mă retrag… ne vedem mai pe seară!

Categorii: amadora, portugalia | Etichete: , , , , , , | 7 comentarii

Navigare în articol

7 gânduri despre „Naşule, naşule …

  1. tot eu

    ai fost cerut unde?

  2. of of … mai mai … coreleaza si tu ce poze ti am trimis eu tie mai acu vreo 2-3 saptamani, si ce ti am povestit , si apoi cu postarea de azi si apoi mai asteapta pana luni, marti cand am timp sa stam la palavre oleaca … bine ?

  3. Casper

    Si pentru noi astialalti care te citesc ? 😀

    PS: te voi vizita in curand.

  4. pai … voi astialalti care ma cititi, perguntati va rog, cum ar zice Camoens, adica intrebati. si vi se va raspunde in limita limitelor.

    P.S. Cand ?
    P.S.2 … cine ?

  5. Oooo, tinere ! Portugheza este ca fotbalul lui Messi.
    Ce spui de norvegiana noastra ?
    Prove du norsk ? Learer ?
    Preumblari prin lume ?
    Salutari din Oslo !

  6. salut Buli! toate bune ? pardon, tudo bem ? nu bem, da asa zic ei.

  7. tot eu

    mai Mihai tu stii ca eu sunt mai inceata de fel…numa’ ca acum am aflat tot adevarul 🙂

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

