Costa de caparica


Caparica habar nu am ce e. Dar rimează cu rapariga … care semnifică fată. Şi rapariga şi capariga rimează cu bariga … adică pe româneşte … burtă.

Acu’, ştiţi, fiecare e cu concluziile lui de acasă, că eu nu vi le dau pe ale mele.

În sfârşit, să nu ne cramponăm aiurea de nişte cuvinte.

Am fost la Coasta cu fete sau cu burţi. Care de fapt e o coastă cu o grămadă de bitch-uri … ah, mă scuzaţi, am vrut să zic beach-uri. Cum aş fi putut să merg oare la o coastă cu bitch-uri ? că doară om serios sunt.

Am făcut ceva poze, am halit o îngheţată, m-am minunat de portughezi, ca unii erau îmbracaţi de parcă vine imediat marea glaciaţiune, iar afară erau cam nişte 30 şi ceva de grade.

Şi cum ne plimbam noi aşa, am zis să vă arăt şi nişte băştinoşi lusitani. Hei, am zis băştinoşi, nu băşinoşi.

Luaţi de priviţi …

Dacă vă oripilaţi de ce poze urâte şi descentrate, menţionez că ele fuseră făcute în mers, din poziţia „aparatcaresebălăngănelagât”, asta ca să nu atragem atenţia, şi să iese pozele mai naturel. Ah, încă ceva. Din Lişboa ăstora, până la Coasta cu fete cu burţi, lusitani suferă de o lipsă acută de infrastructură, ceva de speriat. M-am simţit aşa de acasă … În rest, toate bune şi frumoase.

Categorii: calatorii, minitu video, portugalia, Youtube | Etichete: , , , , | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „Costa de caparica

  1. Anca

    Bune poze Minitule! :)Si muzica.. e…. ca la noi… seamana cu maneaua! 😛 Cheers!

  2. Aide bre Anca, ca nu e ca maneaua. fatuca asta are niste voce la posesor.e melodia portugaliei de acu 2 ani de la eurovision. cheers back , sau mai degraba, cin-cin !

  3. Anca

    Cin-cin, min-min, dar maneaua tot prinde in ziua de azi! 😛

  4. cin cin e noroc pe aci, cheers or cum vrei sa ii zici … bag sama ca azi esti catranita rau pe manelisti ?

  5. Anca

    Daaa… nu numai astazi. Au invadat tara, si nu numai. e boala mondiala cred.

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

