5 minute


Eu de fel mi-s mai ciudat. Adică mie îmi place să mă plimb pe afară când e furtună şi din astea.  Acu ceva vreme, mai ezact, acu ceva vreme, am fost să văz furtuna, la margine de ocean.

Când m-a deplasat consoarta cu trenuri multe, iar rezultatul a fost fix … un balon de apă, plictisitor! .

Ca o ironie de soartă, atunci a fost anunţată furtună, ne-am dus special să vedem, să pozăm valurili, să simtem vântul în pletele de pe mână … din astea … şi nu a fost.

Săptămâna trecută, în timp ce eu eram la Biserica Ortidoxă Română din Lisabona, la 5 minute distanţă de mine …

…fără ca eu să ştiu …vă scriu  în limba lor …

„Tromba d’água na zona oriental de Lisboa”

Vă dau link la ziarul portughez, ca să vedeţi videourile. 5 minute dacă mă grabeam, sau dacă mă uitam oleacă mai bine spre râu … vă dădeam poze în esclusivitate …

Drept îi ?


Categorii: povesti | Etichete: , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „5 minute

  1. tot eu

    nuuuuuu….suuuuper tare!

  2. suuuuper tare ca a fost sau ca am ratat tromba de apa, cunoscuta de prieteni si pe numele de tornada?

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

