Revenim, după pauză


Bună dimineaţa. Am fost oleacă plecat. Cu sorcova.  Şi între timp, cât am fost eu plecat, aşa, ba la cumpărături, ba prin pe aci pe aproape, am pierdut un eveniment pe care îl aştept de ceva vreme.

Cam de vreo 3 luni încoace am tresăriri … îmi aduceam aminte să verific în ce lună suntem, ce zi din lună suntem, ca nu cumva să treacă evenimentul ăla pe lângă mine…

Dar, cu toate prevederile mele, azi noapte, la ora 12:15 ora mea, ora 02:15 ora României, am tresărit din nou. Da, sunte deja de 15 minute în 19 aprilie.

Asta înseamnă că sunte de 3 X Măgar, şi că la ora respectivă, ratasem deja de 15 minute…

…ziua mamei mele. Da, mama mea, pe 18 aprilie, an de an, în fiecare an împlineste ani. La mulţi ani mamă ! Sau în termeni mai internautografici … LMA !

La mulţi ani !

Categorii: Uncategorized | Etichete: | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

