Crize, viruşi, cutremure şi vulcani


Neaţa! Titlul este simplu de explicat. Simplu, dacă citiţi vreunul din multele bloguri/siteuri/forumuri ce abundă în teorii ale conspiraţiei care mai de care mai înfrico-spăimântătoare.

Ele încep cu cele simple, omeneşti… masonii, illuminati, bildenbergii etc, apoi urmeaza chestii mai complicate oleacă, mai sus de percepţia mea, adică reptilienii şi alte naţii. Mai sunt şi cele referitoare la „proorocirile” despre sfârşitul lumii din 2012. Apropo, dacă sfârşitul lumii din 2012, este la fel cu ăla din 2000, pe mine să mă iertaţi, că parcă aş avea nişte treabă.

Nu o să enumăr câte teorii ale conspiraţiei ştiu, că la un moment m-am pasionat, şi am citit ceva ceva despre ele. Am să zic doar că unele din susnumitele sunt năstruşnice.

Însă, nu pot să neg, faptul că mă uit la ştiri şi văd că ceva nu e în regulă. Crize economice, recesiuni cum nu au mai fost, Bulgarii după Grecii explică despre cum au minţit în rapoartele financiare, se aşteaptă ca şi alte ţări să facă acelaşi lucru, adică să afirme că au minţit în rapoartele financiare… Despre partea economică nu am să mai spui decât că simbolul scandinavic deţinut de americani, a fost cumpărat de chinezi. Hmmm …. Volvo aparţine Zhejiang Geely Holding Group din martie a.c..

Înainte de criza economică am avut „pandemia” de gripă de nuş de care, iar acum avem în patru luni din 2010, mai mult de 20 de cutremure notabile. Specialiştii zice că nu e nimic paranormal, iar cutremurele de anul acesta sunt perfect normale.

Acum colac peste pupăză … hmmm … încă nu zic de vulcan, zic de scandalul în care este Biserica Catolică, legat de abuzuri sexuale …Şi acum zic de vulcan. Care vulcan are 2 chestii nasoale.

1. Pune cu botul pe labe o căruţă de companii aeriene. Care probabil că vor solicita ajutor. Şi chiar dacă nu, vulcanul nu face bine la economia şi aşa fragilă a europenilor.

2. Există posibilitatea, exprimată de mai mulţi esperţi, ca vulcanul ista mitittel, dacă mai plânje mult să-l trezească pe frasu’ ăl mare.

Citim şi cităm „De fiecare dată când micul vulcan Eyjafjallajoekull a explodat în istorie, a atras erupţia vulcanului Katla, considerat unul dintre cei mai periculoşi vulcani din Islanda.” Deci Katla.

Cam astea este în mare. Că dacă întrăm în amănunte, nu termenăm niciodată. Că avem. Iarna trecută, ce fuse una grea de tot, tornada de acu câteva zile din Lisabona, aia pe lângă care am trecut eu …

O mica recapitulare … crize, viruşi, cutremure şi vulcani. Mişto … ca să fiu foarte ştiinţific.  Ce vreau să spui când scriu toate astea … nimic .

Doar că am o nelămurire. Ce urmează ? Eu îmi pun banii pe nişte inundaţii în SUA şi un cutremur mai măricel prin Ioropa, pe la noi. Voi ?

P.S. Râdem noi, râdem … da parcă …

Categorii: categoria care te pune pe ganduri, de la Minitu citire | Etichete: , , , , , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Crize, viruşi, cutremure şi vulcani

  1. tot eu

    eu ma duc sa cumpar provizii si masti …si…

  2. vin si eu , stai asa.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

