Vulcanul meu, ce mi te-a dat


Natura. Ce credeaţi că urmează ? Nu o să scriu prea multe. Doar că, logic, are legătură cu ce am scris mai de dimineaţă, şi mai clar, dacă nu v-aţi dat seama, are lagătura cu vulcanii.

Mai dau un indiciu de hint. Olafur Grimsson. Un nene de care mie începe sa îmi placă. Am văzut câteva ieşiri în public, ale lu’ nenea Grimsson şi ca primă impresie …îl bate la funduleţul gol pe al nostru. Lucru care de fapt nu e prea greu.

Să revenim. Domnul Preşedinte al Islandei, acum înţelegeţi şi fraza de mai sus, a dat un interviu la BBC, pe care nu pot să îl pun în pagiă, aşa că dau link. Uite … link.

Ca de obicei, nu vă spui despre ce e vorba şi nici nu trag concluzii, după cum ştiţi, fiecare cu concluziile lui …

Eh, acum, pe mine mă scuzaţi, dar mă duc să îmi cumpăr şi eu nişte de ale gurii, conserve, şi ceva truse de prim ajutor şi din alea…

Categorii: categoria care te pune pe ganduri | Etichete: , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Vulcanul meu, ce mi te-a dat

  1. tot eu

    dar nu te mai intorci? ca ai plecat deja de ceva vreme…eu ce mai citesc?

  2. m-am intors. am fost la un magazin pe care l-am cautat vreo 2 zile in continuu… da acu e bine, poate sa erupa si mama lu Katla🙂

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

