Deci da.


Ştiu că nu e bine şi frumos să începi cu deci,  deci prin urmare am să schimb cu aşadar. Am lipsit. Şi una peste alta am avut aşa, cum îi zice … como se dice … lene.

Nu vă gândiţi că stau şi şed toată ziua, că eu bag samă că dacă nu îmi găsesc ceva de lucru răpide, am să mor de sfârşală. Epuizală d’aia. Păi da, vă zic eu ce episod demn de „căutarea sfantului … ce vreţi voi” am avut.

Acu’ vreau doar să prezint pe cineva.

Este mai degrabă ceva decât cineva. Ca să nu mă lungesc cu vorba, este acea substanţă care a făcut furori în lume, în momentul în care a fost introdus . O să faceţi ochii mari şi o să vă întrebaţi plini de uimire „oare ce vrea să zică nebunul …”

Ca să nu mai lungesc mult vorba, vă zic. Vă arăt mai bine.

Este ceea ce ei numesc Aqua Ardente. Apă de foc, Fire Water, sau, eu i-aş zice ţuica lusitanilor. Deşi e făcută din vin … da, din vin, este leit ţuica românească. Băştinoşii de prin toată lumea descoperită de portughezi … ştiu ei ce ştiu … de aia am zis că a făcut furori. Eu cred că aşa au ajuns lusitanii să cucerească juma de lume întreagă.

Noa, acu nu fiţi răutăcioşi, şi nu faceţi tam tam prea mare de faptul că e doar juma de sticlă. Am avut musafiri …ce vreţi …

Toate cele bune … eu mă retrag, că tre’ să împachetez. Azi plecăm la mama Dianei. Şi am de împachetat cea mai de preţ materie pe care am avut de împachetat de când sunt în Portugalia. Vă zic mai târziu !!!

Categorii: amadora, de la Minitu citire, portugalia | Etichete: , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

