Serioşenii


Azi avem seriozităţi.  Adică zic să mai scriu şi lucruri mai serioase, că să îmi aduc aminte cum se face şi treaba asta.

Însă nu prea îmi dau seama cum să scriu despre aceasta seriozitate. Hmmm …

Eu de fel mi-s fascinat de cultura Islamică. Asta vine poate de la poveştile ascultate în fragedă pruncie ( asta  mişto … nu ?  ), sau poate mai apoi de la cărţile citite în adolescenţa plină de acnee.  Apoi la şcoală am învăţat cifrele arabe, şi mai prin gimnaziu până … depinde de fiecaare, am învăţat ALgebra. Ştiinţă împrumutată de la lumea arabă.

Acum am să vă arăt un mic filmuleţ, de vreo 7 minute, şi vă dau şi temă de gândire. Uitati-vă neapărat la 0:15 până la 0:55. Apoi la 1:40, 1:52, 3:13, 4:24, 5:17, de la 5:32 până la 6:07, 6:47 … şi 7:09 până la sfârşit.

Şi apoi, daţi-vă sau nu cu părerea. este o serie de 8 părţi, eu am pus doar partea a 4-a. Toate sunt interesante. Toate sunt menite să ne pună pe gânduri.

Şi pentru că sunt un drăguţ, după ce vedeţi filmul, aruncaţi oleacă un ochi pe următoarele linkuri :

Siria şi Iranul livrează mişcării Hezbollah rachete din ce în ce mai sofisticate

Ăştia sunt americanii şi israelienii care plâng împreuna despre ce rachete marfă au megieşi lor vecini.

Gardienii Revoluţiei din Iran au lansat cinci rachete în Golful Persic

Când americanii umflă din muşchii nucleari, vine răspunsul prompt al regimului iranian.

Medvedev: Un atac israelian asupra Iranului ar putea duce la un război nuclear

Din toată piesa de teatru lipsea un actor. Vă era dor de ruşi ?

Articolele este luate de la Mediafax.

Acum, nu vă zic decât tradiţionalul… fiecare să vină cu concluziile lui, de acasă. Ale mele  e’ ale mele şi eu sunt zgârcit.

Toate cele bune ! Hai cu vulcanu’ !

Categorii: din putul gandirii, el gugaleste, revista presei, Uncategorized, Youtube | Etichete: , , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

