Da-ţi-mi frigul înapoi


Da. Nu. Nu sunt nebun. Dar eu sunt omul frigului. Păi, cum veni puţin căldura, şi când zic căldura, zic de alde 25-30 de grade, şi nu mă refer la beutură, cum am răcit.

Nu am mai răcit de ceva vreme … dinainte de  pleca în Norvegia anul trecut. Cam … prin 2008 să fi fost când am răcit ultima oară, însă eram bine aşa. Nu-mi trebuia, zău.

Domnu ‘doctor zice că aşa trebe, că se zice că oamenii sănătoşi răcesc vara, şi că virusu’ nu întreabă. Ba să facă bine să întrebe, că nu face ce vrea muşchii lui aci.

Între timp, vă les, că mă duc să scotoc după nişte pastile.

Să aveţi un fârşit de săptămână mai bun ca al meu !

Categorii: Uncategorized | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „Da-ţi-mi frigul înapoi

  1. pai daca domnu’ doctor zice c-asa trebe, atunci e musai – virusii n-au nici o vina ! 🙂

  2. tot eu

    otetul ala, Mihai….

  3. meliss

    of , mai …pai un vin fiert sau tuica fiarta, o frectie buna insotita de caldura sufleteasca a stii tu cine … si gata vei fi din nou pe picioarele tale🙂
    Insanatosire grabnica !🙂

  4. hauleu … mânca-ti-as gura lu tălica … che uitasem de aspirina aia eftina … saru’mâna conita !

    hei .. tot tu … fara otet … uite ia si tu ezemplu de sfat de la Melisa … nu asa e mai bun ?

  5. tot eu

    da mai dar pana ajunge Diana acasa …😀

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

