Eu v-am zis că când …


…scriu, apăi scriu, nu mă încurc. Şi se pare că febra este o muză bună … mama ei de Mnemosya … cu ale ei fete cu tot. Pentru cei care nu ştie, Mnemosya e considerată mama lor. A muzelor. 9 de fel şi număr.

A mea febră este au Thalia, şmecheră în comedii …au Erato  cea divină în inspiraţia erotică. Na , amu nu vă gândiţi că le-aş şti pe de rost, dar acu ceva ani mulţi au inventat ăştia o treabă, mare … internet. Apoi au inventat o altă treabă mare … gugle.

Noa, revenind la subect. Azi mă iau de presă. Nu vă zic prea multe. Doar vă întreb… că când se scufundă ditai platforma petrolieră, şi se revarsă în apă cantitate de petrol care poate fi calculată cu nuş ce integrală … am să vă povestesc odată cum de ştiu aşa ceva … şi această cantitate e mare rău, că ni’ nu trebe să ne mai chinuim să calculăm … e suficient să zicem mare …

… vine ei, reportirii, şi zice, citez :

„Pata de petrol poate fi un dezastru pentru speciile sălbatice” Articol întreg şi total la mediafax.

Acu eu nu dau cu paru, că  fi reporteri plecaţi din ţară, colaboratori … mai uiţi o treabă … se întâmplă …  da .. doar aşa de chestie.

Adică avem în faţă un dezastru ecologic, cu peste 400 de specii de păsări ce vor fi afectate … etc etc etc …iar în titlu’ noi zicem că poate fi un dezastru … nu prea ştim, dar … poate fi … eh , poate sunt eu prea rău … Însă, pata respectivă e naşpa.  Şi mare. Şi naşpa. Rău.

Categorii: revista presei, Uncategorized | Etichete: , , | 4 comentarii

Navigare în articol

4 gânduri despre „Eu v-am zis că când …

  1. meliss

    pai , zic tot ei că dacă pata de petrol se va extinde catre zona vitala – locul cu pricina – , abia atunci va fi un dezastru , dar pana atunci ei spera ca vor face ceva maret care sa opreasca extinderea . Cum ? Vom afla negresit ! ..ehe , acum ai intrat in febra scrisului😉

  2. nu nu , febra pe bune.38 in crestere😦

  3. tot eu

    din partea mea sa ai febra tot timpul, ca sa scrii domne’ sa scrii.😀

    Iar unii din reporterii nostri…. vezi mai jos….

  4. mai jos ? where ?

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

