Stimaţi tovărăşi, noili academicieni şi academiciene


Păi zîua bună. Eu nu m-am mai ocupat aşa de starea ţării cam de multişor. Nice nu vreau să o mai fac, că mi se creşte tensiunea de zic că sunt un avion într-un nor de cenuşă, sau … după spusele specialiştilor, un tanc în deşert. Apropo de by the way, nu-i drăguţ imbecilu’ ? Zău aşa … Micul muc. Asta era o poveste ce îmi plăcea când eram mic. Acu’ nu îmi mai place.

Dar, să revenim …… minutul 1 fără secunde. Deci. Lauroooo, auzi soro că poţi să vii de la tine de la Norvegia până la Costanţa pe Dunăre.  Ia fată barca lu’ G şi plutiţi până la românica. Sau … depinde acu’ de unde izvorăşte sărăcuţa … că daca leagă Marea Nordului de Marea Neagră prin Rotteredam … poate izvorăşte de la Marea Neagră şî curje în sus. Mda. Clipul aci. E E E … E băăăăă ce oratori avem în Heuropa. Păi, da, şi trebe să îi fim recunoscători stimatei academiciene E Ba pentru munca susţinută pe care a prestat-o pentru a dovedi odată şi in veci vecilor că Dunărea mere până la Norvegia. Noa … de admirat şi … asta, cum îi spune… încep să uită vorbi român eştee … talentul oratoric şi cursivitatea … Oh my God. I should slap myself !  Ah … se pare că există o legătură între geniul Ebei, şi cel al Udrei, care o făcea tot pe Norvegia să fie una bucată republică, membră UE, mai acu nişte ani.

LE : Fac o rectificare.Din cauza vitezei, am incurcat. Ea saracuta zice de coridorul care face legatura intre cele doua mari. Insa, taman nici acu’ nu a lamurit-o complet.

Zau ca nu vad Marea Nordului nicairi. Nici macar Rotterdam. Incheiat LE.

Noa … Acu să vedeţi şi un om rău, care îi vrea răul susnumite academiciene … ce ai mă nene cu ea ?

Ce ţi-a făcut ? Ţi-o fi ciudă ? Că tu nu ai descoperit nimic ? Şi te mai cheamă şi Uţă, medic pediatru … zice -se . Ah … da dragilor, ce vă zic eu amu’ … depinde de la casă la casă, da în cazul vostru nu cred să mai fie cazul de existenţă a vreunui întrerupător … când plecaţi, luaţi o piatră şî spargeţi becul, să nu consumăm, dejaba.

Hai … noa , acu’ … vă … I kiss you … beijinhos … !

P.S. Când a ăzut pârdalnicu’ virus portughez, amărât, ce desoperiri fantastice, şi ce oameni de ştinţă are ţara mea, a fugit şpăriat, fără să să mai uite în urmă … Am încălecat pe o şa … şi gata.

Categorii: categoria care te pune pe ganduri, d'ale vietii, de la Minitu citire, Incredibil, inedit, oameni prosti, politic penibil, povesti, resemnare, revista presei, romanisme, Uncategorized | Etichete: , , , , , , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

