Pierdut zi, o declar nulă


Găsitorul să îşi vadă de treba lui.

Bună dimineaţa! Ziua de ieri o declar zi perdută. Iremediabil. În afară de spălat vase şi oarece cumpărături pe care le-am … cumpărat, nu am făcut nimic.

În drumul spre cumpărături am aflat că un nou grup de români a venitără la mine la Amadora, sau cel puţin vreo 2 … că ieri era nişte unii care se plimbau pe acolo, zicând … „ah … uite, pe acolo se intră.” Cel puţin aştia arătau a oameni. El şi ea, soţ şi soţie, arătau ca un cuplu de români, normali, cu tiglele pe cap. Bine aţi venitără!

În altă ordine de idei … nu avem prea multe azi … principala mea preocupare de dimineaţă, este şitirile. Şi citim aşa şi ne minunăm.

Păi … se leagă una după alta …Grecia nu se simte deloc bine,  în timp ce Spania strigă sus şî tare ca e bineeee, în timp ce Portugalia, îşi drege vocea, că va trebuie să se apuce de strigat. Nenea Stiglitz, câştigător de Nobel, zice că să nu mai preocupăm prea tare de aderarea la euro, că s-ar putea să nu mai avem la ce.

Dacă cele 110 miliarde de euro (110 000 000 000 000 ???????????) ajutor cătră Grecia se dovedesc ineficiente, atunci zona euro, şi moneda în sinea ei, sunt în mare pericol, precizează surse de mare încredere. ( de când mi-am dorit să zic şi eu fraza asta).

Ne mai aruncăm nişte ochi pe nişte ziare, şi vedem cum FMI s-a cam săturat de jocul de-a ascunseala al guvernului breloc, şi bate cu pumnul în masă. Alooo …FMIule, mai încet tată, că se rupe masa. FMI vrea creştere de cotă unică şî de tva. FMI e naşpa şi pe el nu îl interesează decât că a dat bani la guvern. Şi îi vrea înapoi. Dacă guvern nu e în stare să facă cu banii împrumutaţi ceva care să producă … asta în termeni mai pretenţioşi se numeşte investiţie … atunci FMI zice să facă rost de bani de unde se poate … adică de la noi. Sau mă rog , voi.

Alţi oameni, cu legătură cu domeniu, zice că ne putem aştepta, în următoarele 12 luni la o cădere groaznică a Chinei. Mai multe detalii … pe bloomberg.com.

Ne reluăm periplu jurnalistic, şi aflăm că … taram taram …BP plăteşte de îi sare cămaşa. Păi da. Dacă platforma aia nu a avut altă treabă decât să ia foc … acu, mie unu mi se cam rupe de cât de naşpa se simte BP, şi chiar sunt îngrijorat de urmările deversării asupra mediului. Mare dezastru. Mare. Serios că mare.

În aceeaşi linie, tot pe un site străinez aflu cum că anul ăsta în SUA muriră albinele pe capete. Apicultorii nu au cum să suporte pierderile singurei. Ba e virus, ba nu e … dar muritără.

Ahmadinejad zise lu’ Obama … măi băiet, te joci cu cribitele ? “We fear that a group of radicals may be willing to push Mr. Obama, who came to power with the motto of change, speedily toward an irreversible point,” Ahmadinejad said during a news conference in New York. “It is very clear that if the U.S. starts another sanction against Iran, it means it is the end of Mr. Obama’s efforts. We really don’t want to see that.” În traducere libere … Iran se umflă în muschi la SUA. Păi da… că Iran vrea un arbitru care să controleze daca USA zise adevărul despre rachetele şi bombele nucleare pe care le deţine pe persoană fizică …

Şi într-o ultimă zvâcnire … zicem că lumea începe să se întrebe …Does anti-poverty aid really work? Şi, au făcut şi o conferinţă pe tema asta. Păi măi oameni, vă spui eu … NU. Clar, simplu, scurt. Keep it short and simple. Păi la câte milioane de milioane de dolărei şi de euroi au intrat în Africa … se salvau zeci de Grecii … 🙂 .

Da, nu-i bai, că dacă e cazul, mai facem o conferinţă, mai ţinem neşte discursuri, şi apoi vedem noi !

Dacă vă întrebaţi de ce am fost aşa de selectiv la punerea de linkuri, vă zic eu … de lene .

Ah, la închiderea ediţei cu un ochi îndreptat spre nord, zic doar atât …Eyjafjallajokull, hai că mai poţi o ţâră. Păi … ce naiba ?

Noa, acu vă les. Eu mă duc să fac curat, şi să mai dau cu ochiul pe siteurile de emprego, şi apoi tre’ să îmi fac temele. Eu tenho de falar portuguese … Adică cică ar trebui să vorbesc portugheză !

Ate amanha … sau chiar mai târziu !

Categorii: aberatii, revista presei, Uncategorized | Etichete: , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

