Probabil cel mai bun documentar, pe care l-am văzut


Nu. Sigur. Cel mai bun documentar pe care l-am văzut. Şi mie îmi place documentarele. Şi am văzut. Multe.

Aş fi vrut să vă zic câte un lucru două despre ăl de făcu filmu’. Dar nu vă zic. Este celebru, este controversat, este de toate. Mai este şi neamţ pe deasupra. Werner Herzog.

„M-au invitat să merg acolo. Nu ştiu de ce, şi le-am zis că la sfârşit nu vor avea un nou documentar despre pingunii imperiali. Eu sunt interesat de altceva …” Citat aproximativ. Din memorie.

Documentarul, pe numele lui mic care e mare, Encounters at the End of the World, este interesant.  Cum nu mă pricep foarte tare la descrieri, am să pun direct, făra şovăiri … trailerul.

„Welcome to Antarctica – like you’ve never experienced it. You’ve seen the extraordinary marine life, the retreating glaciers and, of course, the penguins, but leave it to award-winning, iconoclastic filmmaker Werner Herzog (Grizzly Man, Rescue Dawn) to be the first to explore the South Pole’s most fascinating inhabitants…humans. In this one-of-kind documentary, Herzog turns his camera on a group of remarkable individuals, „professional dreamers” who work, play and struggle to survive in a harsh landscape of mesmerizing, otherworldly beauty – perhaps the last frontier on earth.”

Categorii: arta, Uncategorized, Youtube | Etichete: , , , | 7 comentarii

Navigare în articol

7 gânduri despre „Probabil cel mai bun documentar, pe care l-am văzut

  1. Anca

    Interesant docu! Il putem vedea undeva pe net? 😀

  2. helo Anca. poi, eu l-am văz’t d’aci : http://pdclinks.net/forum/. el siteul in sinea lui are o mica problema. e in portugheza. da nu e greu. faci cont, repede, intri, sectiunea zona tv, documentarios …si acolo il cauti pana in gasasti. succes!

  3. Anca

    gracias! 🙂

  4. muhahah 🙂 ai vrut sa zici obrigada , si eu am zis de nada. obrigada, nu obrigado, care e multumesc la masculin :). o fata, femeie, doamna, domnisoara, de gen feminin zice obrigada 😀

  5. Anca

    hai ca m-ai facut sa raz! 😛 ideea principala ai inteles-o oricum!! 😛 obigada hahaha uite!

  6. Anca

    dupa cum vezi is rrrrrrarrrraita!!! 😀

  7. vad vad … hmmm , ce repede te am facut sa razi …da e bine asa , razi Anca razi !

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

