Senzaţional, care uimeşte şi interesează


Aici la noi la Amadora, suntem pe cale să facem cea mai mare, senzaţională, care uimeşte, emoţionează şi interesează descoperire pe care a descoperit-o careva de când au început să se facă descoperiri şi până la sfarşitul descoperirilor descoperite de descoperitori. Wow .

Fără prea multe cuvinte vă zic că noi , descoperitorii de la Amadora, am descoperit o maximă descoperire.

Am descoperit universurile paralele, multiple, găurile de viermi şi toate cele care se chinuie o droaie de descoperitori sa descopere.

Mama universurilor paralele şi multiple şi simultane se găsăşte la noi la Amadora, mai precis ….ahhhh…da nu va dau adresa.

Dar să vă expui faptele. Noi suntem doi. Mai mult eu decât ea.  Care nu stăm prea mult acasă, mai mult ea decât eu. Şi mâncăm puţin. Mai mult ea decât eu. Dar totuşi.  Suntem doar doi. unu plus unu.

Dacă nu ar fi unversuri paralele multiple şi simultane, atunci nimic altceva nu poate explica cantitatea de vase pe care reuşim să o murdărim noi doi, ca doi porumbei.

Acu vă las, că eu mă duc să spăl vasele. Cum … care vase ? Toate.  Că se pare că suntem mai multe universuri aici, şi când e vorba de murdărit participăm cu toţii … iară când e vorba de spălat … mama lor de zmei …

Categorii: Uncategorized | 8 comentarii

Navigare în articol

8 gânduri despre „Senzaţional, care uimeşte şi interesează

  1. iulian

    OFF TOPIC!
    Salutare, Mihai! Stiu ca facusesi tu un filmulet, era si pe youtube cu November Team la inceput. Mi-ai putea imprumuta filmuletuloi ala? Noi astia din Feb. Team trebuie sa facem Farewell Party pentru Nov. team, care vor pleca in Africa, si am vrea sa facem ceva „inainte si dupa”. Ti-as fi foarte recunoscator.
    Immmhi…? Ce zici?
    Iulian (Hornsjoe)

  2. tot eu

    Iti scriu si eu acum ca vreau sa vad cum arata omuletul meu…daca e mai dragut ca la inceput.

    te ajut la vase si eu stai asa…

  3. tot eu

    nuuuuuu!!! e la fel de urat…hai mai Mihai….

  4. Paula

    Vrei sa te fac vedeta? Numa’ sa spui, ca trimit postarea asta la OTV si sa vezi ce serial iese. Cine e omuletul verde care ii murdareste farfuriile lui Mihai cand doarme? Dar tre’ sa vii in tara ca sa participi la emisiuni.😀

  5. adica ce vrei sa zici ? ca nu sunt vedeta deja ? hmmm …😀

  6. Paula

    In caz ca ai uitat, in Romania nimeni nu e cu adevarat vedeta pana nu apare la OTV. Deci, ce zici?

  7. mda, de data asta ai cam avea dreeptate. eu zic sa ii lasam pe altii sa fie vedete. anonimatul e o treaba care ma prinde de minune.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

