Sunt obosit.


Bună zîua! Azi sunt obosit. Şi amărât. Păi să vă zîc. Eu şi partea portugheză am avut nişte divergenţe de opinii zilele astea. Păi da, că partea portugheză a hotărât lucruride comun acord singură fără să mă întrebe.

De 2 zile, s-a hotărât să preia ştacheta şi să o ridice mai sus şi mai sus decât am fost eu în stare. A făcut preluare cu stop pe piept şi pe beregată, şi apoi s-a lăsat cu dureri …febre şi alte asemenea.

Partea portugheză a hotărât singură, fără să mă consulte şi pe mine, să se îmbolnăvească. Eu unul zic că virusul de la mine îl are, da nu contează, trebuia să mă întrebe, că am şi eu un cuvânt de spus, că doară eu am păzit-o şi eu i-am făcut frecţii şi i-am administrat pastilele.

Însă un lucru tre să îl recunosc, partea portugheză, când face un lucru, îl face bine. Adică  … hai să mă îmbolnavesc … păi ne îmbolnăvim tata, nu ne jucăm. Facem febră ? Păi 39,5 …. nu altele … de i-a stat mintea în loc la partea română care nu văzuse mai mult de 39 … Şi de ce sunt supărat ? Păi, după ce că face treaba treabă, mai are şi capul mare.

„mă parte portugheză, hai mă la doctori să te vază aia, că de ieri până azi am consumat toată producţia de oţet a portugaliei , de nu au ăştia ce pune la salăţi … Nao. ( nao ăsta e un fel de nu mai cu nasu pe sus). eu nu merg la doctori. Mă parte portugheză, te-as face pachet şi te-as duce, numa că nu ştiu încotro … nu mai fii căpăţânoasă şi meri de bună voie … Nao, eu nao quero .. zise partea portugheză.

Într-un final, înduplcată mai mult de faptul că nu trecea … ne-am dus la doctori. Ce să vă spui …o minunăţie. Eu mi-s tare bucuros că de fel mi-s sănătos. Am fost bolnav acu o săptămână, asta înseamnă că am terminat cu bolile pe 2 ani de  acu încolo. Că nu vreau să vă reţiu mult, vă zic doară că în Portugalia, au şpitale şpitale, ca la noi, unde ai voie să ai urgenţe tot timpul, şi centre de sănătate. Eh … la noi centrul de sănătate de la Amadora, nu ai voie sa ai urgenţe medicale mai devreme de 5:30. Păi, da, că nu e doctor. Aşa că ne-am luat tălpăşiţa spre oraş, unde am descoperit că la centrul de sănătate unde e registrată partea portugheză, nu ai voie să ai urgenţe mai devreme de 6. Măi să deie bolile în ei.

Eh, ne-am descurcat până la urmă, am ajuns la un doctor, şi spre marea mea satisfacţie partea portugheză a ieşit de la doctor cu grimase pe faţă.

Simulând grija … ” auleo , parte portugheză ce -ţi făcură ăştia ? Printre lacrimi de crocodil, portughez of course, partea portugheză îmi arată cu degetul spre partea dorsală . A ei. Nelându-mi timp sa zic nimic îmi şopteşte suav …Penicilina ” (cu accent pe al 2-lea i). Şi se aşează uşor pe o margine de fund, pe o margine de bancă.

Eh, şi uite aşa furăm la doctor, ne plimbarăm, şi făcurăm injecţii. Nu ştiu ce fel de penicilină ii făcură, da doare. Că se face doar o doză. Şi partea portugheză, la 12 ore după injecţie, se ţine de jumătatea de posterior din stânga, de zici că îi e frică să nu o piardă.

Dar, toate e bine când se termină cu bine, şi azi mi-a zis mulţumesc că eşti mai încăpăţânat ca mine şi m-ai dus la doctor … eh, vezi mă mamă că rentează să fii încăpăţânat câteodată ?

Acu vă las să vedeţi ceva, ştiu că am mai pus pe blog asta da îmi place. E din zonă de la tata meu !

P.S. Taman am realizat că nu am zis ce a avut partea portugheză. O foarte severă amigdalită.taram pam pam.

Categorii: amadora, portugalia, Uncategorized | Etichete: , , , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Sunt obosit.

  1. pai era clar
    S-a dedus cu usurinta ca-i vorba de amigdalita ! 🙂

  2. bag sama ca tre sa ne mai vorbim din cand in cand. se pare ca eu am fost ultimul care si a dat seama ca e amigdalita🙂

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

