ca să le legăm elegant.


Am zis mai devreme despre minunaţi 962 bilion $. Adică miliarde de dolari. Şi îmi exprimam nedumerirea într-un foarte academic ei … „da banii ăştia a lu’ cine e? „. Ui că nu trecu nici juma de oră întreagă, şi micuţul s-a dumirit. Păi da … s-a dumirit.

Acu pe mine mă scuzaţi, că eu vă dau un videoul de pe youtube să îl vedeţi, şi apoi m’ăc pân’ la taica Ben, sau nenea Ianke … ah, nu Bernanke…  să îmi facă şi mie nisţe dolărei. Ah, uite că am găsit. Ben Shalom Bernanke, chairman la FED.

Păi nenea Ianke, a recunoscut sincer că a făcut neşte dolărei … ui …

Bernanke Admits Printing $1.3 Trillion Out Of Thin Air.

Păi nene Shalom, zău aşa, eu am venit la tălică acilea, că suntem născuţi amândoi pi colea … eu pe 10, tălică pe 13 … norocosule … eu nu vreau aşa mulţi … 1.3 trilioane … ( mai ţineţi minte cănd eram copii şi ne băteam în trilioane şi catralioane ? na că ăştia o fac pe bune ) … ziceam, eu nu vreau decât … aşa de o casă şi cam atât …

1.3 trillion ? Să mor că nici măcar nu încerc să îmi dau seama câte zerouri are.

Acu vă les … să calculaţi voi !  Eu atât vă zic … celebra expresie ” da ce bă, crezi că taicămiu bate monedă la nicovală în fiecare noapte ? ” nu e adevărată. Că nu îi bate la nicovală, îi tipăreşte la tipografie.

Categorii: categoria care te pune pe ganduri, criza, de la Minitu citire, Uncategorized, Youtube | Etichete: , , , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

