Home alone


Aşa am fost eu de sâmbătă seara până aseară. singurel singurel. Ca orice mascul de gen masculin, din secunda în care am rămas singur acasă , ce am făcut ?

Am fugit la supermagazin şi am cumpărat. Bere şi alune. Ăştia nu prea seminţe. Da. Comportament tipic masculin. Aş fi chemat şi 2 – 3 prieteni să facem o tablă, un poker o alea alea, dar nu îi am. Pe prieteni. Am încercat să joc table singur, da pierdeam mereu. Şi cărţi de joc nu am.

Aşa că din nou, m-am comportat tipic masculin. Am căutat ceva filme. În cazul meu filme cu lupte şi soldaţi şi armăţi, şi istorie şi din astea. Pentru că nu poţi să vezi filme aşa în continuu, am avut şi varianta de back up, ca să mă mai dezmorţesc oleacă. Adică mi-am luat de pe net ceva jocuri, ca să mă dezmorţesc, cum ziceam. Dar pentru că a cam trecut ceva vreme de când am jucat ceva pe calculator, am fost prost inspirat şi nu am găsit nici un joc interesant.

Aşa că m-am întors la ocupaţia de bază. Adică, am consumat băuturi alcoolice, şi am văzut filme. Toate filmele pe care de altfel nu le pot vedea din cauza părtii portugheze. Nu vă gândiţi la prostii. Filme româneşti, şi filme vechi. E cam acelaşi lucru.  Noa. Aşa că amu sunt tare obosit.

Eu amu mă retrag, că am oarece treburi de făcut, şi vă las să vedeţi hitul … hitul … hiturilor.

O zi bună !

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

