Ză rizon


Ză rizon ar echivala cu motivu’. Am găsit. Aş zice evrika, da apoi dacă mă întreabă careva cine e evrika ? Nu zic de voi, care ma citiţi, da … vreunu aşa.

Am găsit motivu’, ză rizon pentru criză. Da.

Hum ? Poate fi ? Eu ştiu acu’ că ca ai succesuri în viaţă nu tre’ să citeşti prea multe almanahe, şi nici nu tre’ să ştii să conjugi verbul a fi …dar totuşi …

Eh, şi dacă totuşi ziceţi că nu este ăsta ză rizon, şi dacă nu aţi văzut filmuleţul până acum … vizionare plăcută !

Categorii: aberatii, criza, Uncategorized, Youtube | Etichete: , | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Ză rizon

  1. hm , parca , parca am vazut la tv. clipul
    pai… lansez invitatia de a vedea ,,Idiocracy”- filmul spune multe

  2. haha , vazut Idiocracy, dar am uitat de el. Cam inteleg …cam aproape de altfel 🙂

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

