Mărturisesc.


M-au ciuruit. De fapt nu. Încă nu. Dar am fost prins. Toată viaţa mea am avut o dublă personalitate. Am avut o viaţă dublă. Am fost nevoit.  Da. Regimul. Comuniştii, fasciştii, plus faptul că eu am fo’ şi bolnav când am fost mic. Am avut şi pojar mai demult.

Într-una din faţetele vieţii mele mă intitulez Mihai, şi sunt cel pe care îl cunoaşteţi, însă, în cealaltă … acum că am fost desconspirat, trebuie să vă zic.

Gugle …vezi ce ai făcut ? M-ai ciuruit.

De fapt mă întitulesz Rácz Erzsébet Piroska. Sunt femeie, că Erzsebet e Elisabeta. Şi sunt politician. Atât am de zis. Şi nu numai eu. Ci şi siteul http://www.alegeri-2009.ro.

Ah … mică rugăminte. Dacă se poate … când vorbiţi cu mine, despre mine … să îmi ziceţi Beti. de la Elisabeta. Mulţumesc!


Semnat : A dumneavoastră, sinceră, Beti!

P.S. Dacă daţi click pe poză vă trimite pe siteul respectiv să mă vedeţi …

Categorii: Uncategorized | 5 comentarii

Navigare în articol

5 gânduri despre „Mărturisesc.

  1. Paula

    Pai Beti, in afara de faptul ca acum am aflat ca esti ungur, nu am aflat nimic nou :D:D:D

    F f tare!!!! Da’ tu cum ai dat peste propria-ti poza pe internetul asta mare si care ti-a fost reactia?

  2. haha … Paulo …not funny not funnyyyyy. Am primit pe mail de la o prietena. Reacţia … lol, de obsedat de blog. ” mama ce misto , pot saa pun pe blog”. a doua reactie …mama da langa ce mafioti m-au asezat . a treia reactie … da de fapt Erzsebet nu e chiar asa de rau !!!

  3. Paula

    Mihai (as prefera sa raman la acest apelativ daca nu te superi, ca Elisabeta o cheama pe mama), trust me, it’s really really funny!

  4. Situatia in sine este funny.. ce zic eu ca nu e funny … e „Pai Beti, in afara de faptul ca acum am aflat ca esti ungur, nu am aflat nimic nou ” … :(.

    glumesc …:)

  5. mihaela

    Deci din cauza ta se va preda istoria in limba maghiara de la anu’…Rusinos stimabile , rusinos…:-P….si k sa fie meniul complet plecasi si la Portocalia si ne lasasi pe noi in romanica sa vina astia sa ne taie lumina, daca nu ne decidem intre timp s-o stingem singuri.Hugs and kisses de pe splaiurile carpato-danubiano-pontico-balcano-mioritice

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

