2 ani/11 luni


2 ani.11 luni. 2 perioade muito importante ca să zic aşa. O să fiu concis, şi la obiect. 2 ani, de blog. Dap. Acu 2 ani blogu’ începea ca un blog de tânăr antreprenor. Acum este un blog de tânăr. La mulţi ani minituule !

11 luni. Acum fix 11 şi 1 zi, adică în data de 26 iunie 2009, eram cu L şi G, pe un lac din N, şi fumam şi beam bere şi mâncam grătar. Mă pregăteam pentru ce a fost perioada Hornsjoe. Acum, după 11 luni, aş merge din nou, pe lac, cu G şi L, şi cu alţii nu numa cu ei, şi aş bea o bere sau mai multe, şi aş mânca grătar … dar nu aş fuma. 11 luni. Mai am oleacă şi fac un an. Nu prea îmi vine să cred, dar … uite … că am făcut-o.

Categorii: Uncategorized | 3 comentarii

Navigare în articol

3 gânduri despre „2 ani/11 luni

  1. melis

    La multi ani !
    si tine-o tot asa cu postari interesante si pe alocuri amuzante

  2. obrigado Melis , muito obrigado ! facem si noi adica eu da imi place sa vb la plural despre mine, ce putem !

  3. tot eu

    La multi ani bre. Vino. lacul te asteapta 🙂

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

