După 9 ani


La marea de plastic.Almeria.Evacuation, evacuation, evacuation.Copilul deştept.Minitu vs Marea Mediterana.Voi vă descansaţi? Bernandele si almacete.Românii şi balaurii. Portugheza, sarmaua, ciorba de perişoare şi slănina!Minitu vs palinca.1,2,3,…38 !!!

Am fost şi am văzut  marea de plastic. Marea de plastic de lângă Marea Mediterana. Dar în primul rând am fost să îmi vad neşte rude dă prin şpania. Neşte rude seminificând una bucată verişoară, una bucată soţ de verişoară, şi una bucată copil, posibil şi probabil cel mai cuminte şi daştept copil pe care l-a văzut unchi’su vreodată. danipolcichititul.Aveţi sa percebiţi mai încolo.

Şi uite aşa, plini de entuziasm, şi bagaje, mercurea trecută, am luat de braţ una bucată de parte portugheză, şi de toarte una bucată de rucsac, am lăsat în urmă buricul pământului,  Amadora in sinea ei, am lăsat în urmă, după lungi pălăvrăgiri şi laptopul … lucru pentru care îmi pare rău, că nu a venit şi el cu noi …dar partea portugheză e de vină, şi am purces spre tu di eărport.

Şi am plecat şi am plecat … cum era cânticul, care era cu piticul şi coniacul … ? să tai un copac, şi a venit un mic pui de drac … cam aşa …

Am ajuns în siguranţă totală la Madrid, cu aveonul despre care nu pot să spui decât un lucru. Fraţilor, surorilor, oameni buni, care aveţi picioare mai lungi de fel, şi sunţeţi amărăşteni ca mine, şi nu mereţi la business class, mereţi la iesirile de emergencia. Da. Locurile din dreptul ieşirilor de urgenţă rules. Eu acoloşa stau peceor peste peceor. Numa aşa voi zbura de acum încolo. Că tanti stevardesa a venit să mă pergunteze dacă îmi e bine acolo, că dacă mi-o fi frică ea găsăşte pe altu … şi nu a avut timp să termine că deja deschisesem uşa de urjenţă şi o ţineam în echilibru precar cu o mână în timp ce cu ailaltă o intrebam … mai faci glume proaste ma ? mai faci ? zi că dacă nu îti dai drumul …

Noa. Am ajuns cu bine ziceam, şi de acolo am purces să ne mutăm fizicele şi bagajele spre gară, că luam trenu până la almeria. Freo 400 şi ceva mărunţis de kilometrii, parcurşi de susnumitul tren în 6 ore întregi şi jumătate, de ni s-a lungit urechile ca cum îi iese ochii la melc. Partea bună, e că am văzut 2 filme la televizoaree amplasate în tren …sâc… partea proastă că erau 2 filme de raha…shit… dublate în spaniola .. mierda.

Am trecut peste neajunsurile astea, şi am ajuns sănătoşi dar oleacă înţepeniţi, la Almeria, de unde am fost culeşi de bucată de familie de rude. Rude pe care eu nu le-am mai văzut de 9 ani, iar pe cupilul familiei, ultima dată când îl văzusem, era cam ocupat să îl înjure pe un nene îmbrăcat în negru, cu barbă mare, care îl dezbrăcase şi îl băga de zor cu capul în apă, deşi mămica lui îi făcuse băiţă când plecase de acasă.

Multe detalii despre ce am vorbit noi nu va dau, că unele lucruri nu le spunem, însă precizez că discuţiile au fost fantastic de babelistice. Adică eu şi cu rudele ne-am înţeles în limba şi anume natală, pe care o posedăm fiecare cum poate. Familia şi cu partea portugheză s-au înţeles şi anume în spaniolă, iar eu şi partea portugheză, ca de obicei … engleză.

Pentru că am ajuns pe înserat, nu am făcut nimic altceva decât să mâncăm. Ciorbă de perişoare, şi sarmale. Doar şi pentru atâta lucru era destul. Călătoria a meritat.  Că la ei, atâţia români sunt, că magazinele spaniole, au început să împorte chestii româneşti. Varză murată la pungă. Bună treabă.

Acu mi închei prima parte, că tre să mă pregătesc. Deseară merjem la concert. Vă zîc mai încolo … noa … acu nu aveţi decât să rămăneţi curioşi !



Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

