Lisabona mea


Am făcut o treabă. Nu e foarte bună, dar e mare. Adică, din cauza de plictis, am zis să pui mâna să arăt la lume cum la mine la Lisabona.

Şi am luatără o parte din poze, şi le-am pus la un doc .avi. Care a ajuns pe iutub. Care ajunge şi aici. Care va fi continuat de altul. Dar doară când voi reuşi să îmi pun un alt editor video care să mă lese să fac cu rezoluţie mai bună.

Ştiu ştiu … e lung şi plictisitor. Şi muzica e naşpa. Da … asta e… data viitoare nu vă mai uitaţi.

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

