Inspiraţia


Zic de inspiraţie că după ea scriu. Deci ea e de vină. După ce că nu pot să scriu tot timpul, nici măcar nu sunt vreun … eu ştiu … vreun Sandra … vroiam să zic Dan Brown …aşa ca să fac şi bani din asta.

Că io i-am zis lu’ tata să mă lese să mă fac folbalist când o să mă fac mare, şi el nu şi nu. Vezi tată, că ce ziceai tălică alea cu n-ai carte n-ai parte nu prea mai funcţionează. Ce, era greu să mă fi lăsat şi pe mine să mă-nscriu la freun FC Aurora Teleşpan ? Acu aveam şi eu vreo 5000 de euro pe lună şi freun BMW mai acătării. Că ceva potenţial aşa aveam … hai dacă nu de levelul lu’ ăsta CR9, da de vreun Bănel tot făceam. Cât de greu să hie să dai cu minjea în poarta ta ?

Tre să scriu repede, că dacă mă prinde partea portugheză că zic de Cristiano Ronaldo mă  spânzură cu fulgi cu tot… că-i a naibii lusitana !!! A, da nu vă gândiţi că cumva de prea mult drag de CR9 … au contraire. Că la portughezi le e cam ruşine cu el. Că cică în limba natală e cam … bloc notes aşa. Din ce am văzut nici cu engleza nu e prea preten ca să zic aşa.

Ptiu la naiba şi la dracu. Căpe drum de la magazin spre casă deja aveam un articol intreg, era de fapt o aşa o nuvelă spre roman… şi uite că nu-i.

Na …merem la banalul eu nu prea mai fac nimic. Ba , mint. Repar calculatoare pe la unii … aşa de plăcere. Da. Şi ştiu că nu e frumos … calul de  dar nu se caută … dar nu pot să nu zic. Am primit cadou pentru eforturile mele … o sticlă de vin.  Acum am văzut … e vin de Spania. 0.99 euro. Sticla. Cu altele, cuvintele, cel mai eftin de se există. De aia mi l-a dat. Domnul director. Aiaiaiaiaia… dar să zicem din alea cu să fie primit.

În altă ordine de idei … nu mai am. Ah … dacă se întâmplă ca cei 2 cititori ai mei să ştie pe vreunii care are nevoie de vorbitori de limbi străine , în speţa lor engleză … şi portugheză … şi are nevoie de tradus …că eu la asta eram bun … ziceţi şi la mine vă rog … hai mersi !

Noa … acu vă las ! Hai Italia ! Ah ce m-am mai râs !


Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Inspiraţia

  1. Pai un Sandra …nu cred ca vrei sa fii , ca nu prea am vazut romantism in scrierile tale , mai degraba un Dan Brown .
    Sa dai un autogol e foooarte greu , iti trebuie ceva tactica , ehe, nu e simplu sa fii Banel :))

    Ei , lasa ca pentru prestarile tale tot ai primiti ceva , e bun si vinul , la o adica , chiar daca a fost din cel mai ieftin , na si tu acuma 😉
    Si , lasa ca nu ai numai 2 cititori , is mai multi , dar nu stii tu , nu vor sa se afle . Si daca avem nevoie vom apela la serviciile tale , mai ales ca ti-ai facut si reclama ! 🙂

    Aha deci tii cu Italia in loc sa tii cu partea portugheza :)) Oricum de data asta habar nu am ce se intampla la cupa , a , uite ca vazui acu , cica maine e Porto cu Brazil . Pai , sa te pregatesti ptr. maine , vezi cu cine tii 😉

  2. hehe … pei ..metodic si cu liniuta.
    cand am zis hai italia, italia era deja eliminata si eu eram maxim de bucuros si ironic ca mie nu imi place catenacio prestat de squadra azzura.
    dapoi, vinul este deosebit de oribil, ca la ce sa te astepti de la un vin care nu face nici macar un euroi ?
    aia cu 2 cititori, este o asa … un fel de lait motiv, ca eu stiu ca nu unt 2, ca sunt chiar 4 sau 5, si daca tot zic de 2 poate ii aflu si pe ailalti 2-3 … telegi talica ?
    iar la fotbal, de cand sunt in portugalia, nu vreau sa castige, mai ales ca un un antrenor deosebit de destept si un capitan de echipa foarte blocnotes. insa nici partea portugheza nu tine cu portugalia … so … noa … dara maine aci are sa fie razbel. in amadora cum sa zic … jumate e portughezi, jumate e brazilieni si jumate e romani , daca imi permiti … 🙂 vamos ver ! boa noite !

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

