Site ul cel mai site


De când am ajuns în Portugalia, am descoperit că am o pasiune foarte pasionată. Şi anume filmele documentare. Orice fel de. De la istorie la ştiinţă, de la teorii conspiraţionale la mediu, de la natură la agricultură … nu are  contează ca să zic aşa.

Şi am găsit şi anume siteul. El. Cel mai sait dintre saituri, care mi satisface mie pasiunea de nu se vede.

Documentary Categories

Asta a fost doar aşa să vă întărât. Saitul se numeşte foarte sugestiv …Top Documentary films.Watch free documentaries online.

Şi pentru că sunt drăguţ am pus link.

Noa … acu pe mine mă scuzaţi. Tre să mă duc să bag o vuvuzea în curul cuiva. Că la mine la amadora se pregăteşte lumea de meci. Azi joacă Portugalia cu Brazilia. Şi avem şi de unii şi de alţii.

Ate logo!

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

