27 iunie 2009


Scriem aşa repede de Duminică dimineaţă.

27 iunie 2009, zi importantă pentru istoria. Mea. O consider ziua în care am plecat din ţară. Deşi plecasem de pe 24 sau 25, ziua de 27 a fost cea în care am plecat din Halden spre Hornsjo. Ziua în care mi-am schimbat viaţa. O pot considera prima zi din restul vieţii …or something. Desrpre ce m făcut în anul care a trecut o să dezvolt zilele următoare.

În acelaşi timp, 27 iunie 2009 este ziua în care m-am lasat de fumat. M-am lăsat de fumat. Am 1 an, UN AN întreg de când nu am mai fumat !

Noa. Acu vă las să vă bucuraţi pentru mine şi merg la cumpărături. Că rămăserăm făr’ de de-ale gurii !!!

O duminică frummoasă vă doresc!

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

