Staţie la prima !!!


Şefu’ … opreşte la prima ! Eu cobor.

Acum toţi v-aţi gândi normal că am să vă povestesc cum am mers cu autobuzul şi am vrut să cobor la prima.

Face-ţi loc, vă rog … vreau să cobor! Doamnă, îmi daţi voie să cobor ? Păi faceţi loc atunci …păi şi ce vină am eu că e aglomerat şi cald … staţi acasă …cin’ vă pune să vă plimbaţi ?

Nu. Nu vreau să vă spui cum m-am plimbat eu cu autobuzul. Deşi autobuzul prin lisabona este un fel de carusel şi dacă aş avea oarece chef am să vă povestesc odată.

Însă nu despre asta e vorba. De ceva vreme am aşa … un sentiment de lipsa de spaţiu. Oriunde merg , orice fac, în orice oraş aş fi, am o senzaţie de aglomeraţie.

Nicăieri pare-se că nu sunt singur, nicăieri nu e linişte. Nicăieri nu pot să aud linişte. Au că îs maşini, au că sunt zgomotele făcute de vecinii mei, au că sunt oameni pe stradă, nicăieri nu eşti singur. Nu ai linişte, şi lipseşte din ce în ce mai mult intimitatea.

Poate mi-a lipsit mereu, şi doar acum îmi dau eu seama. Ceea ce nu ar fi exclus.

Suntem mulţi. Suntem răi. Nu am să dezvolt prea mult. Însă … uita-ţi-vă în jur. Deschideţi ochii şi priviţi.

Consumăm. Nu gândim, sau mai bine zis nu raţionăm. Am pierdut în moralitate, în umanitate, ceea ce am câştigat în tehnologie.

Acum suntem cam … 7 miliarde. Dar oare cât ne mai suportă ? Şi pe câţi dintre noi ?

Clar suntem prea mulţi. Şi ne mişcăm prea repede. Şi vrem şi mai repede. Şi nu ne mai interesează nimic altceva !!!

Eu aş coborî. Aş coborî undeva la munte, într-un loc mai izolat, comunitate mică … o căsuţă mică şi cochetă, un teren la marginea pădurii unde să îmi cresc mâncarea … Da, să produc eu ce vreau să mănânc tot eu.Uimitor … nu ?  O portugheză pe lângă mine să continue scosul de peri albi … lucru ce îi reuşeşte cu un real talent 🙂 … Eh …

şefu’ …staţie la prima ! Eu cobor !

Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Staţie la prima !!!

  1. Laura

    Veniti. Va asteptam 🙂 Aici e liniste multa 🙂

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

