Nu am putut…


Zău că nu am putut. Am încercat să mă abţin, da’  nu. Nu merge. Şi deci uite că scriu. Am intrat ca în vizita zilnică pe ziarele de prin românica, să vad ce vrăji a mai făcut politicianul român. Adică ăia despre care visez eu gingaş.

Şi după cum vă ziceam, intru pe ziare, şi vad mare cât casa.

Basescu se vede obligat sa apere tara in raport cu CE.

Da… acu eu nu vreau să fiu rău …da … nu mai bine o lasă în pace ? Că a apărat-o de a făcut-o praf. Zău. Eu încă nu am citit articolul, da cam ştiu despre ce e vorba. Şi zău aşă … deşi el zice că nu se consideră responsabil, că toţi 22 de milioane suntem … şi aci are totală dreptate, că atâta iresponsabilitate la un singur om eu nu am prea mai văzut … însă despre rapoartele de la UE … cam el  e primu responsabil. Adică … dacă vine unu la mine acasă şi imi zice … bre … tu nu ai … pana mea … ceva … cine e de vină ? În casa mea, eu .

Noa, nuş dacă e  bine ales ezemplu, dar totuşi, primul şofer al ţării AR TREBUI să fie responsabil. Apropo de şoferi, ăsta, el capitano, chiar are faţă aşa de sofer …

Da revin la idee. Nene , bă rahatule adică vroiam să zic, las-o mă, că se apără şi singură. Nu vrei tu mai bine să aperi altceva ? Zău. Uite, te rugăm frumos. Ia  tu tot ce ai furat până acu şi du-te … unde vrea muşchii lu’ tălică.

Şi uite aşa tre să vă zic că mă simţesc din ce în ce mai făr’ de ţară. Păi da, că eu nu mă pot identifica cu o ţară unde POPORUL vrea oteveuri. Hait că m-am nervat, şi le zic pe toate.

Nu mă pot identifica cu o ţara unde majoritatea doreşte să ştie cât furajdonmalizon din ăla a luat Mădălina, ce a făcut în arest DDul şi pe ce partea şedea nea Ceaşcă ‘n copârşeu.  Şi dacă aveţi carecumva să îmi ziceţi că boborul nu vrea … eu zic să nu vă obosiţi. totul se bazează pe cerere şi oferta. Boborul vrea. La bobor i se dă .

Ştiu că sunteţi câte unii aşa … de prăsilă care nu vă identificaţi …da majoritatea vrea oteveuri.

Cam aşa e dragii mei … ţara arde …şi boborul … nu pot să zic ce face că e urât, obscen şi chiar vulgar pe alocuri. Ce să mai … uite, de unde am plecat şi unde am ajuns … cu articolul de scriere de faţă zic … Concluzia :

Aşa bobor, aşa conducător !!! Amin.

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Nu am putut…

  1. Pingback: Nu am putut… - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. Laura

    mie mi-a placut comentariul asta „Va multumesc pentru acest editorial, dupa ce ati scaldat-o cu impozitarea marginal progresiva versus impozitarea marginal constanta. Cand o dati inspre economie, trebuie sa admiteti ca uneori dati rateuri mari. Cand faceti analiza mass-media din Romania, sunteti intotdeauna briliant…” 😛

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

