Brand …


…ul cui ?

Se tăt bate apa-n piua cu brandu’ măsii şi cu frunza din grădina lu’ Carpatu, care este clar că a fost luată de pe ceva site de foto şi vectori de stock. Nu mai are rost discuţia. Părerea mea că cei de la firma respectivă au văz’t ce capacitate ‘telectuală avem noi pe aci şi au lucrat la nivel.

Însă…

…brandul, în definiţia aia a lui se zice că e identitatea unui produs, serviciu, afacere etc . Mie tot nu îmi e clar cam de cine e legată grădina lu’ Carpatu.

Cea mai mare problemă a acestui aproape 1 milion de euro cheltuit aiurea este nu frunza care seamănă cu altă frunză …ci de ce a fost cheltuit ?

Nu poţi să construieşti un brand până nu ai produsul/serviciul/afacerea etc. Noi nu avem structură, infrastructură, nu putem face turism la nivelul la care europenii, vesticii doresc turism. Şi atunci di ce se apucă matracuca să arunce cu banii’n stânga şi’n dreapta ?

Nu aşa se face. Însă, repet : PROŞTII SUNTEM NOI, că acceptăm. Noi, în general, românii. Eu, tu, el, ea … toţi.

Hai să trăim !

Ne revedem săptămâna viitoare …la program normal!

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

%d blogeri au apreciat asta: