Carasaş


Carasaş este un termen dîn lingua portugheză, mânca-o-ar tata, care semnifică un fel de „rahat”, „futu-i” or alte cuvinte de duh, dar varianta soft.

Adică când te loveşti oleacă zici caraş . Nici măcar nu mi-a trecut prin gând să încerc evitarea cacofoniei. Nu. E a mea.

Aşa am zis eu azi toată ziua. De dimineaţă de la orele 9:30 până pe la freo 3 de după-amiază.

Motivul … este acela că relaţiile bilaterale  dintre mine şi ţara asta, paisul ăsta unde habitez,  se depreciază ca relaţiile dintre el băse şi tătuc, dintre românica şi marea patrie rusă.

Situaţiunea dintre românica şi marea patrie este …hmmm … complexă şi are multe aspecte. Oricum e mai uşor de explicat. Că relaţia mea cu patrea lu partea portugheză e şi mai greu de esplicat.

Situaţiunea politică, geopolitică, relaţiile de natură de care vreţi voi dintre rusia şi românia sunt ciudate rău. Dar să purcedem pe firul logicii.

1. Statele unite ale suei. România este aliat declarat al SUA.

2. Israel este aliat traditional al SUA. Deci şi al nostru, că doară nu de duşmanii le impurmutăm noi munţii să facă ăştia accidente.

3. Sua se ia de păr cu Coreea de nord.

4.China sprijină oleacă Coreea de nord.

5.China şi sua nu sunt prietene, şi nu prea vor să se mai joace împreună.

6. Rusia trage mai degrabă spre china.

7. Sua se ia de păr cu Venezuela.

8. Sua se ia de păr cu Iran.

9.Israel se ia de păr cu Iran. Ei se antrenează în românia.

10. Iran pune in funcţiune prima centrală nucleară pe 21 august. Cu materie primă, combustibil … de la … mama rusia.

Noa. Firul logicii mele este mai sus. De la 1 la 10, aranjat cu liniuţă, că mintea mea altfel nu poate. Astea sunt faptele, cel puţin cele cunoscute de mine, din ultima vreme. Având în vedere aceste lucruri, declaraţia lu’ tanti rusia de azi, parcă, cum că  îşi rezervă dreptul de a lua măsuri, ca urmare a declarării unui diplomat rus persona non grata, care declarare a venit în urma deţinerii şi apoi declarării persona non grata a unui diplomat român, sub acuzarea de spionaj.Tot tanti’ta rusica zice că partea română are responsabilitatea eventualelor consecinţe.

Noa, mie cu mintea mea cu liniuţe, mi se pare un mesaj de la rusia la sua. Atât.

Astea fiind zise, să aşteptăm cu calm urmările. Doar să mai zic un singur lucru. Reacţia lu’ MAE român, eu o apreciez ca bună. Nuş dacă era cazu’ de dinte pentru dinte, dar reacţia a fost promptă dar nu repezită, calmă şi fermă. Părerea mea !

Ui’ cum am plecat de la caraş şi am ajuns la дерьмо.  Da nu’i bai că dacă mai am inspiraţie vă zic azi despre Minitu vs Camara de Amadora vs Junta de freguesia vs SEF( serviciul emigrantilor) şi totodată vă povestesc şi marea aventură a lu’ Minitu în Loures, precum şi aventurile aceluiaşi Minitu în casa sa de la Amadora.

Ui’ ca să vă descreţiţi la frunte …

Dacă aveţi răbdare până la secunda 58 … felicitări. Dacă aţi avut răbdare pâna la secunda aia, click pe pauză la secunda 59, şi dacă sunteţi şi purtători de sex masculin aveţi să îmi ziceţi mersi.

Până data viitoare, rămâneţi cu mine….ahhhh….cu bine !

Later Edit. Later adică o zi după. După reacţia la reacţie a ruşilor, voila. http://www.mediafax.ro/externe/romanii-au-devenit-cei-mai-buni-prieteni-ai-sua-in-regiunea-marii-negre-afirma-un-diplomat-6960648/.  Parcă sună în context.

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Carasaş

  1. cata

    simpatic blogul asta al tau, mai tudorik….bravo, mai baiatule! 🙂

  2. Olarescu … sa mor … Olarescu-mi citeste blogul ! Ce faci Olareasco ? Auzi da … cand zici simpatic ce vrei sa zici ? ca asta cu simpatic e ca un fel de baietii buni n’are noroc … !!!

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

