Eu când scriu…


… mă mai uit şi pe la alţii.

Vă supun atenţiei, celor care au ochi să vază, şi urechi să audă, şi ceva între ele (de urechi vorbesc) să proceseze, 2 articole, scrise în aceeaşi ziulică, adică azi, de 2 blogări cu ceva mai mulţi vizitanţi decât am eu.

Eu subscriu total la caracterizarea făcută românilor în primul articol. Aşa e. Că dacă nu eram aşa … era altfel.

Indolenţi, răi …asta o dau de la mine, gratis, şi toate celelalte zise acolo. Sunt de acord.

Al doilea articol, zice iarăşi ceva total adevărat. Logic cel puţin. Înainte de a purcede la predarea legăturii, zic … dragilor, ce aveţi de gând să rămâneţi în ţara, luaţi aminte.

1. Tara e naspa. Caci noi suntem naspa.

2. Un citat.

Repetez. Mi-au atras atenţia, fiind scrise ambele amândouă în aceeaşi zi. Au dreptate. Ambele. Eu unul, sunt plecat din ţară, şi probabil că orice situaţie ar fi fost în românia, eu aş fi fost plecat. Am microbul nestatornicului în mine. Al călătorului prin lume. Însă nu aş vrea ca la un moment dat să vreau să merg în ţara mea şi sa observ că nu pot.

Luaţi aminte !

Categorii: Uncategorized | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

