Ipocritul


Am impresia că sunt masochist. Sunt plecat din ţară, şi la cum decrug lucrurile, pardon, ostilităţile am vrut să zic, nu am nici un gând să mă întorc.

Însă deschid ziarele, virtual le deschid pe ele ziarele virtuale, şi mă apucă nervii.Pandaliile aş zice chiar. Nu comentez în nici un fel despre accidentele despre care tot citesc. Sunt groaznice, sunt înfiorătoare. Sunt de neacceptat într-o ţară membră a UE, în mileniul III.

Dar ele sunt doar rezultatele, nu cauza. Cauza este alta. Cu toţii o ştim, toţi scriem, toţi suntem din ce în ce mai creativi în a descrie cauza aceasta.

Am zis la titlu ipocritul, pentru că este ipocrit.

„Ministrul Adriean Videanu susţine că ar putea trăi cu un salariu de profesor, de 15 milioane de lei vechi şi şi-ar întreţine şi soţia şomeră şi copilul student”.

Poate că ar trebui să îmi interzic citirea virtuală a virtualelor ziare.

Categorii: Uncategorized | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Ipocritul

  1. Luiza

    Sincer , la cum ai inceput articolul ma asteptam sa explici afirmatia „Am impresia că sunt masochist”🙂
    Si totusi unde este masochismul? Iti este mai rau acolo unde esti decat daca te-ai intoarce aici?

  2. Sunt masochist, pentru ca desi stiu ca sansele de a citi ceva „de bine” in virtualele ziare sunt spre zero, si mai stiu si ca de fiecare data cand le citesc, virtual vorbind, ma vor apuca pandaliile, continui, perseverez in citirea acestor ziare. As putea sa renunt, ar trebui sa renunt la citirea lor, dar nu, eu sunt masochist. Explicatie acceptata ?

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

