Din categoria : I told you so


mereti ma… si votati. Daca asta credeti ca o sa rezolve problema, problema grava in care este romania, atunci mereti. votati voi. dar eu intreb … merita oare vreun partid din romania sa fe votat ? oare ? de 19 ani sunt politicieni traseisti. cautati pe net si veti gasi traseele lor. merita oare, daca tot vorbim de uninominale, vreun politician sa imi misc fizicul maine pana la sectia de votare ?
acum probabil vor veni acele argumente care zic si anume ca niste oameni au murit ca eu sa votez . bai … fratilor … oameni aia , au murit ca NOI SA AVEM DREPTUL SA VOTAM. Acei oameni s-ar zvarcoli in mormant daca ar vedea care sunt optiunile noastre.
Aşa scriam eu în data de 29 noiembrie 2008 . Azi, 26 august 2010, mă contrazice careva ?

Deci… voi votati ? Daca da … pe cine ? Si de ce ? Care ar fi motivul pentru care mi-as muta fizicul meserias :) pana la sectia de votare …

De ce m-as duce ? Sa aleg raul cel mai putin rau ? Eu, in viata mea nu vreau sa aleg intre 2 rele. Am recitit ce am scris. Nu stiu cum o sa ajunga la voi, dar sper sa reiasa si la voi pe monitor scarba pe care am o am fata de clasa politica. Sa reiasa faptul ca EU NU MAI VREAU. Si probabil imi voi raci gura pe blogul asta pana cand voi realiza ceva.

Si nu pot sa inchid, pentru ca mi-am dat seama care ar fi cea mai crunta pedeapsa.  As strange toti politicienii din Romania din ultimii 19 ani. Le-as face cadou un singur lucru. CONSTIINTA.

Si apoi, i-as pune pe rand sa imi raspunda la intrebarea : Ce ai facut TU, pentru tara si poporul din care faci parte, din postura de politician/deputat/guvernant/ministru etc …?

Noiembrie, 7, 2008. Aici.

Din retragerea lu’ draga stolo, va iesi un singur lucru bun. pentru mine. si hmm nu e chiar bun, dar mi-l doresc eu mult. pei, acu’ stiti ce se intampla ? toti cei de votara cu pdl isi baga unghiile in gat. mda… adica … bine ba !!! brava la voi ma baieti.

acei baieti si fete de-mi facura mie capul calendar ca sa merg la vot, sa nu mai iasa psd … sa iasa nush cine, ca base, ca stolo, ca pdl … dragilor si dragelor, va astept sa treceti pe la mine, sa serviti niste mea culpa, in gura mare, si cutitele de sepuku sa stiti ca vi le dau eu… am unu’ mai bun, si banuiesc ca nu vreti sa fie steril … nu ?

De faza Stolo se retrage 2, vă mai aduceţi aminte dragi cititori ? Eu cuţitul de sepuku îl mai am.  Ţiu minte cum mă futea lumea la cap în perioada aia să merg să votez, că cum dacă iese PSD … vai de noi. e vai de noi şi aşă. QED.

Nu imi mai fac iluzii desarte ca vine in sfarsit in romania un guvern, care obligat de criza internationala, sa presteze ceva si pentru noi.

Acum, ca vine guvernu’ lu’ stolo, lu’ boc, lu’ geoana, lu’ masa, ca e pdl +psd= love, ca e doar pdl, ca e cum vreti voi, noi la fel de naspa o ducem, si la fel ne va fi si pe viitor.

Iar, parerea mea, uitandu-ma la circul de pe scena politica, uitandu-ma foarte atent la mediul economic, la mediul oamenilor de afaceri, la birocratie, la coruptie, educatie, si nu in ultimul rand, uitandu-ma la ai mei concetateni, aia de pe strada, aia de zi cu zi, la oamenii de rand, parerea mea ziceam este una … urata. urata si cu par.

….

Cred ca romania este undeva in coma in momentul de fata, si doar un soc de adrenalina o poate salva. Poate sunt prea dur, si prea pesimist. Dar nu cred ca sunt. Pentru ca ma uit la televizor, ma uit la stiri, citesc ziarele, sunt ancorat in realitatea din romania, si vad, si am putere de discernamant.

Aşa grăita Minitu la 15 ale lu Decembrie 2008.

Pentru ca, in momentul de fata, desi ai nostri ignora criza, si posibilitatea de intrare in recesiune, acestea sunt niste fapte reale, si oarecum palpabile. Argument ar fi, ca nu se apuca multinationalele sa mai stranga din curele, si nu se apuca marii monstri industriali, aia putini pe care ii avem sa disponibilizeze aiurea in tramvai.

Deci, fapt … criza este reala, si ne va lovi rau in primavara. Alt fapt, viitorul guvern, nu are ce sa faca de data asta, decat sa ia masuri in favoarea romaniei, si probabil, pentru prima oara dupa … multi ani, ei, din fruncea tarii vor fi obligati sa gandeasca intai la bunastarea poporului roman.

Asa ca oricine ar forma guvernul … nu are decat o singura optiune.

Singura mea grija este aceea ca nu sunt oameni capabili intre politicieni, care sa ia masurile care trebuie.

Pe 5 ale lu Decembrie, Minitu a avut încă odată … dreptate. Din păcate. Criza a venit. Guvernu avea o singură şansă. Ceasul al 12-lea. Au ratat-o.

Stimati politicieni, de acum si de atunci, dinainte si de dupa, tineri sau batrani, de stanga sau de dreapta, de centru sau de mijloc sau ce centru stanga sau de care sunteti voi. daca cititi vreodata articolul asta, ar trebui sa intrati in paman de rusine. Ati adus romania si societatea romaneasca, la un nivel atat de jos incat romanii nu mai stiu cum sa plece mai repede sin tara. Ati adus un roman care timp de 14 ani, de la 12 la 26 a trait cu dorinta ca daca nu ar fi fost roman ar fi vrut sa fie roman, l-ati adus pe acest roman, ca in prag de 26 de  ani sa isi doreasca sa emigreze, sa plece ,sa nu se mai intoarca, si mai ales, sa isi doreasca sa renunte la cetatenia de roman. Da , stimatilor, atat de dezamagire incat eu am vrut sa renunt. Mi-a fost, si imi este din cand in cand, rusine ca sunt roman. Da , sunteti principalii vinovati. Da intrati in pamant. Emigrati. Duceti-va sa faceti si alte popoare de rusine.

Subscriu şi mai abitir. Nu mă plâng pentru că am plecat. Plâng pentru că nu am la ce să mă întorc. 25 septembrie 2008.

Inainte de campanie, inainte de a refuza total sa merg la vot, pun intrebarea fiecarui politician, incepand cu politicianul de frunte al tarii : D-le Presendinte al Romaniei Traian Basescu, dumneavoastra de cand sunteti in functia actuala, ce ati concret pentru ca noi , romanii simplii, sa o ducem mai bine ? asta era obiectivul dvs, SA TRAITI BINE!!! Concret, in cateva cuvinte , fara vorbe in plus, fara limbaj de lemn, cu liniuta de la capat. Ca asa se face o evaluare , concret pe obiective …. realizat sau nerealizat.

Întrebare de bun simţ. 25 septembrie 2008.

Am făcut o mică recapitulare, la ce scriam eu când eram mai mic. Mai mic mai mic, dar uite că le-am nimerit. Nici nu era greu.

Cam asta aveam de zis, azi.


Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Din categoria : I told you so

  1. Pingback: Din categoria : I told you so - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

