Hai, dă-mi calul să ajung


Pasarea Colibri – Dealul cu dor

Versuri:
Fratioare vant, tu, frate
Ce bati veacul fara moarte,
Ia-mi secunda ce ma tine,
Fara moarte si pe mine.
Ziua, dorul ma omoara,
Greu ca pietrele de moara,
Iara noaptea ma invie
Cu flori mari de insomie.

Refren:
Hai, da-mi calul sa ajung
Unde-am fost odata prunc,
Sa beau apa de baut
Unde maica m-a nascut,
Numai vreo trei zile
Sa ma duc si-apoi,
Voi veni la tine
Frate, inapoi.

Doru-n mine taie lemne
Si mereu imi face semne
Sa urc iarasi la pridvoare
Si sa-i bat in geam c-o floare,
Sa arunc doar o privire
Unde taica-meu ca mire
A pus mana pe himera
Cu lumea la butoniera.

Refren:
Hai, da-mi calul sa ajung
Unde-am fost odata prunc,
Sa beau apa de baut
Unde maica m-a nascut,
Numai vreo trei zile
Sa ma duc si-apoi,
Voi veni la tine
Frate, inapoi.

Refren:
Hai, da-mi calul sa ajung
Unde-am fost odata prunc,
Sa beau apa de baut
Unde maica m-a nascut,
Numai vreo trei zile
Sa ma duc si-apoi,
Voi veni la tine
Frate, inapoi.

De ceva vreme, adică de ieri, mă fascinează melodia asta. Îmi şade-n creier şi nu o pot uita şi pace.

O fredonez şi o fredonez, de mi se sperie partea portugheză că cum aş fi bolnav. Că la mine fredonatul nu neapărat seamănă cu cântecul, ci mai degrabă cu un mormăit de urs.

Am mai zis eu pe aci, dar dacă veni cântecul obsedant mai zic. Pentru mine, unde-am fost odata prunc, unde maica m-a născut, este …şi arată …

Aş mai zice de una de alta, de cât de tare  îmi e dor de locurile astea, cum am copilărit eu pe acolo, vară de vară, dar nu vă reţiu.

Aici, şi aici ca să vă edificaţi asupra locului.

Fratioare vant, tu, frate

Hai, da-mi calul sa ajung

Unde-am fost odata prunc.


Categorii: Uncategorized | 1 comentariu

Navigare în articol

Un gând despre „Hai, dă-mi calul să ajung

  1. Pingback: Hai, dă-mi calul să ajung - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

