Si noi ce facem aici ?


Si iaca m-am intors din nou la blog. Am spor ceva de speriat: un articol la 6 luni. In ritmul asta, avand in vedere ca am stat in Mozambic ceva mai bine de 1 an si am povesti garla, am sa termin cand ies la pensie. Dar nu conteaza noi avansam inainte ca sa zic asa.

Si iaca-ta-ne ( o fi corect … n-o fi ?) dupa prima noapte de odihna cat de cat decenta dupa multa vreme. Ce sa zic, socul mutarii in Africa a fost depasit de socul pe care ni l-a provocat apartamentul asa zisei prietene, asa ca socul mutarii in sus numitul continent a trecut cu nebagare de seama.

Am inceput ziua cu un mic dejun copios si am purces la faurit de planuri. Optiuni :

– haida la aeroport si nu plecam de acolo pana nu avem bilet de intoarcere in Europa

– hai la sunat si contactat prieteni si cunostinte si gasit un loc de sedere oarecum mai ieftin decat hotelul. Care el pe numele lui Executiv Hotel avea neste preturi infioratoare. Cred ca am mai mentionat eu ceva de preturi da´daca scriu odata la 6 luni am tendinta de uita si a nu imi aduce aminte.

Asa stand treaba am adoptat de comun acord planul 2 si am inceput sa ne gandim la oameni care ne-ar putea ajuta.  Si am facut o mica lista. Cand zic mica sunt generos. Era infima, minuscula iar sansele sa gasim ceva repede nu prea aratau misto. Asa ca ziua 2 s-a scurs relativ repede. Si nu foarte usor. La hotel aveau internet. Din pacate de memorie proasta nu imi aduc aminte de ce nu am reusit noi sa ne conectam, asa ca am incercat sa ne cunparam un internet mobil la purtator, precum si o cartela. Lucru mai usor de zis decat de facut. Am reusit sa gasim Vodacomul, adica Vodafoneul local si am incercat sa ne cumparam cele necesare. Gandind ca …la naiba …suntem in Mozambic, are sa mearga repede, ne-am inselat amarnic. Am avut de completat mii de formulare si de facut copie dupa pasaport, care nu se facea la locul respectiv, dar in cu totul si cu totul alta parte a orasului, unde ne-am dus pe jos, si de abia apoi am reusit sa cumparam si stick-ul de internet si cartela. Care credeti ca au mers din prima ? Mai baga-ti o fisa. Nope. Si asa am ajuns la hotel seara cu internetul pi stick si cartela in telemobil si canci internet si canci si telefon.

Pentru ca nu fusese activate. Nici un nici altul. Si ne-am chinuit inca o zi cu internetul de la hotel. Care internet era imperios necesar pentru ca toatae cunostintili noastre care ne-ar fi putut oarecum ajuta indruma spre ce sa facem erau ba pe facebook , ba pe linkedin … ba pe a …

Si am mai petrecut o zi fara sa purcedem la contactarea celor de pe mica infima lista. Si daca nu ma insel asa a fost ziua de 15.01.2012.

Recapitulare :

Situatia noastra era oarecum naspa : La promisiunile unei asa zise prietene, Mihai si Diana au lasat balta totul in Portugalia si s-au imbarcat in aventura vieti lor. Au plecat din Portugalia gandind ca vor ajunge in Mozambic si vor avea parte de un loc unde sa stea, la cald ( imposibil altfel in Mozambic) , cu asa zisa prietena , si vor putea pune tara la cale . In schimb au ajuns intr-o cocina si au trebuit sa se mute la hotel. Drama ! Mihai si Diana nu au bani sa stea foarte mult la hotel asa ca trebui sa ia o decizie foarte repede, pentru ca daca isi toaca banii pe hotel nu mai au de bilete inapoi spre Europa. Ce vor face Mihai si Diana ? Vom vedea in episodul viitor din „Epopeea Africana!”. in speranta ca voi reusi sa scriu mai devreme de 6 luni , imi urez  spor la scris !

Categorii: Mozambic, Nampula, Uncategorized | Etichete: , | Lasă un comentariu

Navigare în articol

Lasă un răspuns

Tema: Adventure Journal de Contexture International.

